Bloemen voor 102-jarige Jannie van de Lustgraaf-Stolk

Vandaag is mevrouw J. (Jannie) van de Lustgraaf-Stolk uit Oud-Beijerland 102 jaar geworden. Locoburgemeester Paul Boogaard ging op bezoek om haar te feliciteren. Namens het gemeentebestuur nam hij een prachtige bos bloemen en een schaal met 102 bonbons mee.

Mevrouw Van de Lustgraaf-Stolk is geboren in Oud-Beijerland en heeft daar een groot deel van haar leven gewoond. Ze is de jongste van 11 kinderen. Na haar lagere schooltijd heeft ze verschillende baantjes gehad. In de jaren vijftig ging ze werken in de meubelzaak van DAVO aan de Oostdijk en later een paar panden verder in de woninginrichtingszaak van DAVO.

In 1971 trouwde Jannie met Wim van de Lustgraaf uit Veenendaal en is daar toen ook gaan wonen. Na het overlijden van haar man in januari 1978 is ze na een aantal jaren weer naar Oud-Beijerland teruggegaan. De laatste jaren woonde ze eerst in Zoomhoek en nu in het woongedeelte van Rembrandt.

Krant lezen en nieuws kijken

Met haar gezondheid gaat het redelijk, ze hoort slecht maar leest nog wel de krant en kijkt naar het nieuws. Gelukkig zijn haar gedachten nog goed.