Actualisatie gemeentegids 2023

In voorbereiding op de gemeentegids 2023 is uitgever Akse Media BV gestart met de controle van het adressenoverzicht van bedrijven en instellingen dat achterin de gids staat. Alle adressen waarbij een e-mailadres vermeld staat, krijgen van Akse Media een e-mail om hun gegevens te controleren.

In deze e-mail staat een unieke persoonlijke code, zodat men zelf de gegevens naar wens kan controleren en aanpassen. De vermeldingen zonder e-mailadres worden telefonisch benaderd door Akse Media.

Geef zelf uw nieuwe aanmelding of wijziging door!

Staat uw bedrijf, organisatie of vereniging nog niet in de gemeentegids en wilt u dat wel? Aanmeldingen (en wijzigingen) voor het adressengedeelte kunt u – tot uiterlijk 9 september – zelf doorgeven op de volgende manieren:

• per e-mail: redactie@aksemedia.nl (o.v.v. gemeentegids Hoeksche Waard);
  • schriftelijk: Akse Media (t.a.v. gemeentegids Hoeksche Waard) Postbus 6033, 1780 KA Den Helder. tot uiterlijk week 36, 9 september