Aan de slag met de uitgangspunten voor het mobiliteitsplan. Doet u mee?

De uitgangspunten voor het nieuwe mobiliteitsplan zijn bekend. De gemeenteraad stelde deze tijdens de vergadering van dinsdag 23 april vast. De volgende stap is om te kijken waar de kansen en uitdagingen liggen voor deze uitgangspunten. Dit doen we graag met inwoners. Zij maken elke dag gebruik van onze wegen. Op 21 mei organiseren we een bijeenkomst in Nieuw-Beijerland waarbij inwoners met ons
kunnen meedenken en praten over de kansen en uitdagingen. Nu we de uitgangspunten weten willen we samen met inwoners kijken wat de kansen en uitdagingen zijn. Tijdens de bijeenkomst willen we graag met u in gesprek over 4 thema’s:

• Dorpen – Welke straten kunnen van 50km/u naar 30km/u?
  • Mobiliteitsnetwerken – Hoe zien de gewenste routes voor auto’s, landbouwverkeer en fietsers eruit?
  • Fietsen – Hoe ziet het huidige fietsnetwerk eruit? Waar zijn de ontbrekende verbindingen?
  • Bebouwde dijken en buurtschappen – Hoe kunnen we de dijken beter inrichten?

Alle input uit deze bijeenkomsten zetten we om naar een gewenste toekomstsituatie op het gebied van mobiliteit.

U bent van harte welkom

Tijdens deze bijeenkomst gaan we graag in gesprek met inwoners van alle dorpen en buurtschappen ten westen van de A29. U bent op dinsdag 21 mei vanaf 19.15 uur welkom in Dorpshuis De Swaensvoet – Marktveld 9, Nieuw-Beijerland. We starten om 19.30 uur en eindigen rond 21.30 uur.

Wij ontvangen graag uw aanmelding

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar sander.devries@gemeentehw.nl. Geef hierbij aan naar welke bijeenkomst u gaat en met hoeveel personen u komt. Voor meer informatie kunt u kijken op de pagina met informatie over het mobiliteitsplan.