100 bonbons voor mevrouw Vermaas-van ‘t Hof uit Puttershoek

Op 26 mei 2022 vierde mevrouw M.J.(Marie) Vermaas-van ‘t Hof uit Puttershoek haar 100ste verjaardag. Burgemeester Aptroot feliciteerde de eeuweling vandaag, 1 juni, namens het gemeentebestuur met deze prachtige mijlpaal. Hij bracht een mooi boeket en 100 bonbons mee.

De in Puttershoek geboren Marie werkte in haar jonge jaren kort bij de suikerfabriek. Na haar trouwen woonde het stel een tijdje in bij de ouders van mevrouw, waarna ze verhuisden naar een huisje aan de Hoeksedijk. Daar heeft mevrouw tot hun verhuizing naar Maasdam altijd prettig gewoond. Toch bleef Puttershoek trekken want ze verhuisde daarna toch weer terug naar Puttershoek. Op dit moment woont mevrouw Vermaas-van ‘t Hof alweer 14 jaar in ’t Huys te Hoecke.

Op de koffie

Ze heeft 1 zoon, 2 kleinkinderen en 2 achterkleinkinderen. Haar familie is gezellig bij de eeuweling op de koffie geweest ter ere van deze bijzondere verjaardag.