Bedrijvenkavels Hoeksche Waard

Heeft u de wens zich in de Hoeksche Waard te vestigen op een bedrijventerrein? Op deze pagina vindt u op welke bedrijventerreinen uitgeefbaar aanbod is.

De Hoeksche Waard is een aantrekkelijk en veilig vestigingsgebied met een gunstige ligging tussen Rotterdam en Antwerpen. Op het eiland zijn vele ondernemers actief. Van winkeliers tot zzp-ers en van lokale eenmanszaak tot spelers op de nationale en internationale markt. De Hoeksche Waardse ondernemer wil graag samenwerken, staat open voor nieuwe contacten en is een echte aanpakker.

De Hoeksche Waard heeft een gunstig ondernemersklimaat. Wij willen dat nieuwe ondernemers zich welkom voelen en tonen interesse in bestaande ondernemers. Het aanbod van bedrijventerreinen met bedrijfskavels is divers, maar ook als u op zoek bent naar een bestaand bedrijfspand biedt de Hoeksche Waard keus.

Website

Bent u ondernemer en op zoek naar een geschikte bedrijfskavel of -pand, ga dan naar de website Dynamische Monitor Bedrijventerreinen. U kunt hier zoeken op ‘Gemeente Hoeksche Waard’ rechts bovenin de zoekbalk.

Kavels te koop

In onderstaand overzicht kunt u de uitgeefbare kavels bekijken:

Heinenoord

Regionaal bedrijventerrein Hoeksche Waard

Het Regionaal Bedrijven Terrein Hoeksche Waard is gesitueerd langs de Boonsweg in Heinenoord en is met name bestemd voor bedrijven die de nodige ruimte vragen zoals logistieke bedrijven, productiebedrijven en groothandel.

Op dit bedrijventerrein vindt u onder andere Newcorp Logistics B.V., HDW Nederland en Reftrade.

Type terrein:                 Gemengd
Doelgroepen:               handel, logistiek, transport, bouw, etc.
Bruto omvang:             20 ha
Milieucategorie:          3.2 (maximaal)

Op het terrein is parkmanagement actief. Kijk voor meer informatie over dit bedrijventerrein op de website van Bedrijvenpark HW.

Reedijk + uitbreiding

Bedrijventerrein Reedijk bestaat uit een deel met  een hoogwaardig werkmilieu en deel met een traditioneel werkmilieu met een diversiteit aan bedrijven op overwegend kleinere kavels.

Op dit bedrijventerrein vindt u onder andere Bouwcenter Esselink, de Rabobank en Stedin Operations B.V.

Type terrein:                 Gemengd
Doelgroepen:               handel, logistiek, industrie en ambacht, bouw, zakelijke dienstverlening, hotel.
Bruto omvang:             20 ha
Milieucategorie:          3.2 (maximaal)

Voor meer informatie over uitgeefbare kavels op dit bedrijventerrein kijkt u op de website van Ooms.

Puttershoek

Weverseinde

Een watergebonden bedrijventerrein, gelegen aan de Oude Maas, met eigen insteekhaven. SuikerUnie is grondeigenaar.

Type terrein: Watergebonden
Doelgroepen: herontwikkeling
Bruto omvang: ca 45 ha
Milieucategorie: 5

Kijk voor meer informatie over uitgeefbare kavels op de website van Shipp21.