Digitale informatiedisplays, evenement aankondigen

Als u via buitenreclame aandacht wilt vragen voor uw evenement dan kunt u in een aantal plaatsen in de Hoeksche Waard informatie laten plaatsen op digitale informatiedisplays.

Voor vermelding van uw evenement op de informatiedisplays geldt een aantal regels. Een evenement moet, in volgorde van belangrijkheid, aan deze voorwaarden voldoen: Het evenement:

1. vindt plaats in gemeente Hoeksche Waard
  2. vindt plaats met goedkeuring van de gemeente (er is een evenementenvergunning verleend voor desbetreffend evenement of daar is uitzicht op)
  3. levert een positieve bijdrage aan het imago van de Hoeksche Waard
  4. is voor iedereen toegankelijk (al dan niet tegen betaling)
  5. is niet hoofdzakelijk gericht op de commerciële verkoop van waren c.q. goederen
  6. heeft geen partijpolitiek of levensbeschouwelijk karakter
  7. het onderwerp moet een algemeen doel dienen
  8. De gemeente toetst alle aanvragen aan bovenstaande criteria.

De digitale informatiedisplays staan op diverse plaatsen in de Hoeksche Waard:

• één digitaal informatiebord in Klaaswaal;
  • één digitaal informatiebord in Numansdorp;
  • twee borden langs de invalswegen van Oud-Beijerland;
  • één digitaal informatiebord in Strijen.

U kunt een vermelding aanvragen op één of meerdere digitale informatieborden. Houdt u er rekening mee dat u deze aanvraag uiterlijk drie weken voorafgaand aan het evenement indient.

Display-periode

Evenementen kunnen, afhankelijk van het totaal aantal aanvragen, een vermelding krijgen op de displays voor een periode van maximaal twee weken. Aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Het is dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Aanleverspecificaties

Klaaswaal, Numansdorp en Strijen Voor de borden in Klaaswaal, Numansdorp en Strijen kunt u een tekst aanleveren van 5 regels van 16 tekens.

Oud-Beijerland

• Voor de borden in Oud-Beijerland kunt u een portrait (staand) plaatje aanleveren, er is ruimte voor een JPG-bestand van 384 bij 640 pixels met een resolutie van 72 DPI. Kleurprofiel: sRGB. Bestandtype: JPG/PNG/MP4 (6 sec).
  • U kunt zelf tekst in uw plaatje zetten, u kunt geen tekst bij ons aanleveren.
  • We adviseren het gebruik van een witte achtergrond tot een minimum te beperken. Te veel wit op de informatiedisplays heeft een nadelig effect op de leesbaarheid van het bericht.
  • Houd er ook rekening mee dat het bericht slechts enkele seconden in beeld is; beperk het aantal regels tekst daarom tot maximaal drie.
  • Het JPG-bestand kunt u mailen naar communicatie@gemeentehw.nl.

Neem dan contact op met team Communicatie via telefoonnummer 088 – 647 15 00 of via e-mail: communicatie@gemeentehw.nl.

Commerciële uitingen

Wilt u als bedrijf adverteren op de digitale informatieborden? Neem dan contact op met de volgende bedrijven die advertentieruimte verkopen en beheren:

• Klaaswaal: Suurland Outdoor, tel. 040 – 26 42 305
  • Numansdorp: Suurland Outdoor, tel. 040 – 26 42 305