Welke onderwerpen vindt u interessant tijdens de Duurzaamheidsdag Hoeksche Waard voor ondernemers?

Bent u ondernemer of werkzaam bij een bedrijf in de Hoeksche Waard? Wilt u dan 9 korte vragen beantwoorden over wat u interessant vindt voor het programma van de Duurzaamheidsdag Hoeksche Waard (DDHW) voor ondernemers? Deze dag vindt jaarlijks plaats. Dit jaar is de DDHW op vrijdagmiddag 18 november tijdens de Dag van de Ondernemer op een fysieke locatie ergens in de Hoeksche Waard.

Wanneer is de middag voor u geslaagd?

Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 3 minuten en kan tot en met 6 juni. Uw antwoorden helpen ons om een interessant en inspirerend programma samen te stellen voor u en andere Hoeksche Waardse ondernemers. Deel uw wensen op de website van de gemeente.

Hartelijk bedankt alvast en hopelijk tot ziens op 18 november!

De Duurzaamheidsdag Hoeksche Waard voor ondernemers wordt jaarlijks georganiseerd door Ondernemersvereniging Hoeksche Waard, Energieke Regio, Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden, provincie Zuid-Holland en gemeente Hoeksche Waard.