Webinar buurtactie Energiezuinig wonen: meld u nog snel aan en neem deel!

Woont u in de wijk Zuidwijk of Croonenburghwijk in Oud-Beijerland? Tijdens de online informatiebijeenkomst op woensdag 13 april van 19.30 tot 20.30 uur, hoort u meer over de buurtactie ‘Energiezuinig wonen’ voor woningeigenaren. Ook krijgt u meer informatie over subsidies en leningen, die u kunt aanvragen om uw woning te verduurzamen. Of u nu gaat verbouwen, verhuizen of in uw huis blijft wonen: energie besparen is altijd een goed idee. Helemaal nu de energieprijzen zo stijgen. In een energiezuinig huis woont u comfortabel én heeft u een lagere energierekening.

Kom naar de online informatieavond!

De online informatiebijeenkomst (webinar) wordt georganiseerd door het Regionaal Energieloket in samenwerking met de gemeente. Tijdens de avond worden de adviezen over de voorbeeldwoningen besproken. U krijgt een beeld van wat u kunt doen om uw woning energiezuiniger te maken, hoeveel dit bespaart aan energie en kost om uit te voeren. Daarnaast krijgt u handige tips om met weinig geld energie te besparen. Dit onderdeel is ook interessant voor huurders. Ook kunt u uw vragen stellen aan een professionele energieadviseur. Na afloop ontvangt u per e-mail de adviesrapporten van de voorbeeldwoningen. Meld u snel aan via de website van Regionaal Energieloket.

Tot slot, bent u al bekend met het gratis online boek (e-book) met 50 energiebespaartips? Kijk hiervoor ook op de website van Regionaal Energieloket.