Oproep: retailers met kleine energiebesparende producten in het assortiment

Verkoopt u kleine energiebesparende producten aan particulieren? Denk hierbij aan ledlampen, radiatorfolie, tochtstrips, waterbesparende douchekoppen, enzovoort. En bent u gevestigd in de Hoeksche Waard? Dan kunt u zich aanmelden als inleverpunt van cadeaubonnen te besteden aan deze producten.

Meld u aan als inleverlocatie voor cadeaubonnen

Gemeente Hoeksche Waard stelt de cadeaubonnen in samenwerking met het Regionaal Energieloket beschikbaar aan huurders en woningeigenaren uit de Hoeksche Waard. Het gaat om ruim 6.000 cadeaubonnen ter waarde van € 44,- per stuk. De cadeaubonnen zijn vanaf maart totdat alle bonnen uitgegeven zijn, te besteden aan kleine energiebesparende producten.

Verkoopt u dit soort producten, dan kunt u zich aanmelden als inleverlocatie. Het Regionaal Energieloket organiseert dit namelijk via een Open House Inkoop Systematiek (OHIS). Meedoen kan voor u interessant zijn, omdat meer inwoners uw winkel bezoeken. En mogelijk ook producten bij u afnemen door de cadeaubon te verzilveren.

Heeft u interesse om hieraan deel te nemen?

Kijk dan voor meer informatie op de website van het Regionaal Energieloket. Hier vindt u alle benodigde documenten om deel te nemen. Heeft u vragen, neem dan contact op met Yosta Schuuring van het Regionaal Energieloket via e-mail ohis@regionaalenergieloket.nl.