Houd de energierekening laag! Speciaal voor huurders: gratis online informatieavond met tips om energie te besparen

Huurt u een woning in de Hoeksche Waard? Kom dan naar de gratis online informatieavond op woensdag 29 juni met tips om energie te besparen speciaal voor huurders. Tijdens de avond kunt u ook direct een cadeaubon aanvragen ter waarde van € 44,-. Met deze cadeaubon koopt u als huurder praktische energiebesparende producten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ledlampen, een waterbesparende douchekop of tochtstrips.

Het is belangrijk dat huurders in de Hoeksche Waard fi jn en comfortabel kunnen wonen, maar ook dat de energierekening – ondanks de stijgende gas- en elektriciteitsprijzen – betaalbaar blijft. Daarom organiseert gemeente Hoeksche Waard in samenwerking met HW Wonen en het Regionaal Energieloket deze online informatieavond. De bijeenkomst is voor alle huurders in de Hoeksche Waard.

Besparen op uw energierekening

Tijdens de online informatieavond ontvangt u als huurder praktische tips. Ook krijgt u uitleg over eenvoudige maatregelen, die direct thuis toe te passen zijn. Hiermee bespaart u fl ink op uw energieverbruik. Dat is goed voor het klimaat én de portemonnee. Uiteraard kunt u uw vragen stellen. Na afloop ontvangt u een handig (digitaal) informatiepakket. Ook kunt u meteen de cadeaubon aanvragen en hiervan energiebesparende producten voor thuis kopen.

Meld u aan!

De online informatieavond is op woensdag 29 juni van 19.30 tot 20.30 uur. Meld u aan via de website van Regionaal Energieloket. Vul uw postcode in en klik op ‘Online informatieavond voor huurders’ en daarna op ‘Aanmelden informatieavond’. Deelnemen is eenvoudig via uw computer, tablet of telefoon.