Gratis inloopspreekuur cybersecurity voor ondernemers

Cybernetwerk Zuid-Hollandse Eilanden organiseert in samenwerking met gemeente Hoeksche Waard op donderdag 20 april een gratis inloopspreekuur over cybersecurity.

Ondernemers met vragen over het gebruik van software, securitybeleid of over bewustwording van medewerkers op het gebied van cybersecurity kunnen tijdens een gratis inloopspreekuur advies inwinnen. De kennis en expertise van experts binnen het vakgebied helpt Hoeksche Waardse ondernemers hun risico’s te beperken.

Wanneer?          Donderdag 20 april tussen 10.00 en 12.00 uur

Waar?                 Gemeentehuis Oud-Beijerland, W. van Vlietstraat 6 in Oud-Beijerland

Hoewel er geen registratie vereist is, is het prettig en praktisch om de organisatie te laten weten of ondernemers komen. Dan kunnen zij rekening houden met het aantal experts. Op dinsdag 27 juni en donderdag 21 september worden er ook inloopspreekuren georganiseerd.

Aanmelden kan via de website van Cybernetwerk Zuid-Hollandse Eilanden.