Gemeente Hoeksche Waard is per vrijdag 1 januari aangesloten bij de Nationale ombudsman
Vanaf vrijdag 1 januari is gemeente Hoeksche Waard aangesloten bij de Nationale ombudsman in Den Haag. De Nationale ombudsman behandelt klachten van inwoners, die na de behandeling van hun klacht door de gemeente nog niet tevreden zijn. Op de website van de Nationale ombudsman vindt u hier meer informatie over. Dit betekent dat de ombudscommissie Hoeksche Waard sinds vrijdag 1 januari niet meer bestaat.
Bent u ontevreden over de gemeente dan horen wij dat graag
Bespreek een klacht – als dat kan – altijd eerst met de persoon zelf. Komt u er niet uit? Dien dan een klacht in. U dient bijvoorbeeld een klacht in als:
• u vindt dat u het antwoord, de oplossing of een product niet op tijd heeft gekregen of;
• u niet tevreden bent over de kwaliteit van het antwoord, de oplossing of het product of;
• u niet correct bent behandeld door een medewerker.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over het indienen van klachten op de pagina Klacht of Melding.